Zamieszczone przez howard7
Obniżenie Octavii-pytanie o sprężyny
Zwiń
X
-
Obniżenie Octavii-pytanie o sprężyny
Witam
Znalazlem sprezyny sportowe -30mm do Octavii(Ogólnie polecane są Weitec i Eibach)
Czy to -30mm to bezpieczne obnizenie dla autka z silnikiem TDI? Wiem ze chodzi tu głownie o uszkodzenia miski olejowej, ale czy tak nieznaczne(wg mnie)obnizenie wpłynie na to ze zwiekszy sie ryzyko jej uszkodzenia? I jeszcze co z amorkami? Podobniez zuzywaja sie szybciej? I na zakonczenie to jakie ewentualnie sprezyny polecacie i jakie obnizenie zeby było ładnie
Pozdrawiam i bede wdzieczny za przyblizenie tego tematu--------------
-
-
ładnie to -30 mm
bezpiecznie to -15 mm
amortyzatory seryjne to pomyłka
sporo osób z OCP porusza się na Bilsteinach B6 (i seryjnych sprężynach)
do Bilsteinów B8 wymagane są juz sprężyny obniżone (o wrażenia z eksploatacji pytaj DJCzas'a) :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA ja powiem tak, jesli na tych sprezynach zawias przestanie sie bujac jak teraz sie to dzieje, to misce nic sie nie stanie. Najgorzej jak przod rozbuja sie i pojawia sie takie garby"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Czyli dobre sprężyny+ rozsądne obniżenie(max 30mm)+rozsądna jazda po dziurach i powinno wszystko grać od strony technicznej i ładniej wyglądać od strony wizualnej..Co do samych amorków B6 to niestety brak funduszy na taki sprzęt w obecnej chwili, jak sie zużyją seryjne to sie pomysli o czymś odpowiedniejszym tak jak proponujecie
Gwint to tez inne pieniadze(niestety duże jak dla mnie), a spreżyny od RS maja -15mm wiec chyba nie zlikwiduja tych wielkich szpar(zdjęcie poniżej) Mam felgi 16 cali z oponami 205/55, moze ktos ma te sprezyny zalozone przy tej wielkosci kółek??Są w ogole do znaleznienia jako uzywane??
PozdrawiamZałączone pliki--------------
Komentarz
-
-
Wydaje mi sie ,ze różnice są nie tylko w zawieszeniu znaczy sprezyny amory moze tez jakies stabilizatory czy cos wydaje mi sie ze TOLEDO jest twardsze znam dobrze nawet ten samochod bo klolega ma i zdaje sie byc twardsze! Ja bym chyba uderzyl w orginal i kupil sprezyny fabryczne. Kolega ma gwit w A4 jak jedziemy po piwo na stacje to zadziera o te male zwalniacze, miske tez zerwal.Chyba trzeba by to polaczyc z metalowa oslona!nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz